Дамыту керек құзыреттіліктер

Аралас оқытуда жұмыс істеу үшін мұғалімнің дамытуы керек құзыреттіліктері

 

Аралас оқытуда жұмыс істеу үшін мұғалімдер қандай құзыреттерді дамытуы керек?

 

Қазіргі білім беру мұғалім мен оқушы арасындағы субъект-субъектілік қарым-қатынасты құруды талап етеді. Мұғалім оқуда көмекші болуы керек. Мұның қажетті шарты – оқушының оқу-тәрбие процесіндегі белсенді рөлі. Аралас оқыту мұндай қарым-қатынастарды орнатуға барынша қолайлы, өйткені ол мұғалімді оқу үдерісін бақылау үлесін, демек оның барысы мен нәтижесі үшін жауапкершілікті оқушыға ауыстыруға мәжбүр етеді.

 

Аралас оқытуда жұмыс істейтін мұғалім пәндік ұстанымды жүзеге асырумен қатар:

1. білім беру дербестігін және оқу қабілетін дамыту:

1.1. оқытудың алдында студенттердің ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру мақсаттарын (пәндік, сонымен қатар мета-пәндік және коммуникативті нәтижелер) тұжырымдау;

1.2. оқытуды бастамас бұрын бағалау критерийлерін және қорытынды бағалау жүйесін (соның ішінде қорытынды тапсырмаларды әзірлеуді) жобалау;

1.3. оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, шағын қадамдарға бөлінген тапсырмалар жүйесін құрастыру, яғни саралау немесе жекелендіруді жоспарлау

1.4. оқушылармен бағалаудың әртүрлі түрлерін (критериалды, формативті, жиынтық және т.б.) және рефлексиялық тәжірибелерді, сондай-ақ әрбір студентке тұрақты оң кері байланыс орнатуды жүзеге асыру;

2. педагогикалық міндеттерге сәйкес келетін желілік құралдарды таңдау

3. негізгі оқыту дағдыларына ие болу:

3.1. заманауи зерттеулер мен деректердің нәтижелеріне сүйене отырып, өз жоспарлары мен әрекеттерін түсіндіре білу;

3.2. студенттердің проблемаларын/қажеттілігін талдау, сондай-ақ ықтимал проблемаларды болжау;

3.3. топтық өзара әрекеттесу және жобалық әрекеттер арқылы пәндік, мета-пәндік және коммуникативті мақсаттарға жету үшін студенттер арасында өнімді өзара әрекеттесуді жобалау;

3.4. фасилитация әдістерін қолдана отырып, сынып мәдениетін құру.